انتخاب مناسب ترین رایحه بر چه اساسی صورت می گیرد؟

۳ بازديد


هنگام استفاده از اسانس های خوشبو کننده می‌توانید برای فضاهای بزرگ و کوچک از دستگاه خوشبو کننده هوا آرورایحه استفاده کنید. این دستگاه ها با پخش رایحه به صورت یکنواخت به وسیله سیستم اتمیزیشن می توانند به سرعت محیط را خوشبو کرده و مورد استفاده قرار گیرند. با بررسی شرایط و کاربرد محیط و همچنین خواص و ویژگی های مختلف اسانس های خوشبو کننده هوا می توانید از آنها برای خوشبو کردن محیط استفاده کنید. در نظر داشته باشید این اسانس ها خواص درمانی و گیاهی خود را حفظ می کنند. به همین ترتیب می توان از آنها برای درمان بیماری مختلف نیز بهره برد. حس بویایی به دلیل ارتباط مستقیمی که با مغز دارد، رایحه را در خاطرات افراد باقی می گذارد و با استشمام مجدد، آن خاطره را تداعی می کند. با توجه به این ارتباط، می بایست در انتخاب مناسب ترین رایحه سعی کنید تا برای سایر افراد خاطرات خوبی باقی بگذارید. هنگام خرید اسانس مناسب، مواردی را باید در نظر بگیرید که در ادامه به آنها پرداخته خواهد شد.


نوع کاربرد محیط

افراد بیشتر دوست دارند تا در محیط های گوناگون رایحه های مختلفی را استشمام نمایند. به طور مثال رایحه ای که افراد می خواهند در یک باشگاه ورزشی احساس کنند با رایحه ای که می خواهند در کافی شاپ، رستوران، خانه و محل کار حس کنند، یکسان نیست. از رایحه های خنک برای محیط هایی که در آن ها تردد بالا صورت می گیرد استفاده می شود. رایحه خنک در باشگاه بسیار مرسوم است. اما در سالن غذاخوری و رستوران ها، استفاده از رایحه خنثی که بتواند به سرعت جایگزین بوی نامطبوع شود، انتخاب بسیار مناسبی است و یا در محیط های اداری و خانگی از رایحه هایی آرامش بخش و ضد استرس بکارگیری می شود تا استرس افراد کاهش یابد و در نتیجه حس بهتری داشته باشند. در نتیجه یکی از مهمترین موارد در انتخاب اسانس خوشبو کننده هوا ، در نظر گرفتن نوع فعالیت انجام شده در محیط است.

فصل های مختلف سال ( تغیرات فصول )

استشمام رایحه ای خنک و ملایم در گرمای فصل تابستان یا رایحه ای گرم و شیرین در سرمای زمستان می تواند حس بسیار خوشایندی را به افراد بدهد. اما در صورتی که برعکس این قضیه اتفاق بیوفتند، ممکن است حس خوشایندی را ایجاد نکند. در نتیجه یکی از مهم ترین عواملی که در انتخاب اسانس باید به آن توجه کرد، شرایط فصلی است که تاثیر مستقیمی بر روحیه افراد در محیط دارد.

خواص هر اسانس

هر اسانس خواص منحصر به فردی دارد. برخی از اسانس ها اثر آرام بخشی دارند، برخی دیگر احساس تازگی و طراوت را در محیط ایجاد می کنند و برخی دیگر در رایحه درمانی استفاده می شوند. به طور کلی باید توجه داشت که هدف از استفاده از اسانس ها در آن محیط چیست؟ به عنوان مثال اسانس هایی با خاصیت کاهش فشار خون و استرس، آرام بخش و کنترل ضربان قلب را می ‌توان در مراکز درمانی و بیمارستان‌ ها استفاده کرد. اما در محیط های تجاری و فروشگاهی اغلب از رایحه های غالب و قوی که در جذب مشتری موثر است، استفاده می شود.

آرورایحه تخصصی ترین فروشگاه اسانس خوشبو کننده هوا

طیف گسترده ای از انواع اسانس های خوشبو کننده هوا در بازار موجود است. کیفیت و رضایت مشتریان دو عاملی است که برای فروشگاه آرورایحه بسیار حائز اهمیت است. آرورایحه طیف وسیعی از اسانس ها را برای مکان های مختلفی ارائه می دهد. به طور کلی اسانس ها به چهار دسته از جمله ادکلنی، خوراکی، گل و طبیعت و میوه ای تقسیم می شوند. Arorayehe تمام سلایق مشتریان را در نظر می گیرد و به همین انواع اسانس ها با رایحه های مختلف و متنوع را در دسته بندی های خود جای داده است.

خرید آنلاین دستگاه و اسانس خوشبو کننده فروشگاه آرورایحه

آرورایحه ارائه دهنده دستگاه خوشبوکننده هوا در مدل های مختلف و همینطور متنوع‌ترین اسانس های خوشبو کننده هوا است. جهت دریافت راهنمای خرید خوشبو کننده هوا و ثبت سفارش می توانید با شماره 87185555-021 در ارتباط باشید. در نظر داشته باشید برای مشاهده قیمت ها و اطلاعات تمامی دستگاه ها و اسانس ها می توانید به سایت آرورایحه مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت کنید تا در سریع ترین زمان ممکن اسانس مورد نظر و دستگاه خوشبوکننده مناسبتان را درب منزل تحویل بگیرید.

منبع این مقاله
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.